söndag 16 januari 2011

Inlägg torsdagar i framtiden.... +Stellas kit-bidrag

Hej på er alla!

För att få lite ordning på mina inlägg här på bloggen kommer jag att försöka skriva något varje torsdag.
Visserligen är det söndag i dag, men just nu finns tiden...

Jag köpte Stellas kit-tävling före jul. Jag valde jordnära färger. I samband då jag fick kitet fick man även de 5 tävlings-uppgifterna. Här får ni se tre av dem;


1. En svart-vit LO med någon accentfärg. Jag har till denna LO gjort sönder en gammal väckarklocka och klistrat på kugghjul, spole mm.




2.Följa en skiss samt att 2 papper och 2 dekorationer måste vara med från kitet. Skön bild, men svåra papper att scrappa med.





3.En valfri LO samt att 2 papper och 2 dekorationer måste vara med från kitet. Äntligen blev denna LO färdig!!Den har legat länge, för jag har inte vetat hur jag skulle avsluta den.Nu är det klart och jag är nöjd:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar