lördag 23 oktober 2010

Kort, kort ,kort=)

Häromdagen fick jag för mej att testa ett par digitala stämplar från Some odd girl
Fastnade för ett par killar; SuperToby och SkaterKody. Den senare liknade min stora son tyckte jag så jag planerade att måla honom blond, men ibland blir det inte som man tänkt=)
Det var roligt att testa digistamps men jag tycker nog det är roligare att få stämpla själv!


Mitt sista kort stämplade jag med en stämpel jag köpte i USA i somras från PTI
Det kortet blev ju helt annorlunda mot dom andra tre men det var väldigt kul att ta sej tid att leka lite igen.

Vi ses igen/Anna


1 kommentar:

  1. Underbara kort! Jag gillar oxå allra bäst att stämpla själv, men som komplement eller när man bara måste ha något nytt NU så är digistamps toppen tycker jag.
    kram Annika

    SvaraRadera