onsdag 7 juli 2010

Nyscrappat!


Idag fick jag en hel underbar hög med nytagna foton på posten! Det var så härligt att sitta och bläddra igenom dem. Inspirationen infann sej direkt också så det blev 2 layouter gjorda!
Den första liftade jag från den här sidan, hon gör så fina layouter!
På den andra layouten har min systerson underbart blå mun, det syns inte så bra på kortet men direkt när jag hade tagit kortet visste jag att jag ville göra en layout på det här pappret! Han blev alldeles blå när han hade suttit och sugit på en M&M och sen såg han så skyldig ut när jag tog kortet! =)
Hoppas ni har en bra sommar med massor med inspiration!


3 kommentarer:

  1. Åh va bra dom blev! Väldigt kreativt att använda M&M påsen så där. Forsätt med fler layouter!

    SvaraRadera
  2. Härliga!! Jag gillar den översta skarpt.

    SvaraRadera
  3. These layouts are wonderful!! I love the colors, the fingerprint a perfect match for that sticky little boy eating those M&Ms. And little Joel is so cool with those shades. Making me smile - that's what these pages do! Makin' me smile!

    SvaraRadera