torsdag 13 maj 2010

Award!


Hej!
För några veckor sedan fick vi i "Scraptrion" en Award från Tessan, som tack för att vi ordnar 2 scrapmaror per år i Vårgårda. Tack Tessan, det värmde verkligen!

Jag vill med glädje skicka denna uppmuntran vidare till:

Rimna; en tjej som inspirerar mig enormt mycket.

Morfen; vars alla minialbum jag beundrar (och scrapliftar!)

Emma; ägare till Scraplagret.se för hennes underbara dekokit och goda service

Helén; för hennes entusiasm på CC:n och inlägg på Svenskscrapbooking

Malin; en inspiratör vars blogg jag alltid kollar

... så många fler det finns att nämna...

7 saker om sig själv ska man även nämna:

* älskar spets och bling
* ser scrapp "prylar" i allt
* fotot är för mig det centrala
*önskar åka till CHA-mässan i USA
*sjunger hellre än bra
*borde röra mig mer
*älskar godis och andra sötsaker

1 kommentar:

  1. Nämen åååååh vad glad och smickrad jag blir. TACK!! Ett minialbum ligger och gottar till sig i verkstan. :D Kram & tack än en gång!!!

    SvaraRadera