fredag 19 februari 2010

Bröllopskort + lite annat...

Här kommer några LO som jag gjorde på scrapträffen i Vedum och till Countryscraps CC. Tycker det är svårt, nästan tråkigt, att scrappa julkort, då det jag vid denna tid är trött på röda tomtar. Men det är kul att ha.







På sin blogg, har Fotograf Emilia har lagt ut LO som jag har gjort av våra härliga bröllopsbilder Emilia tog i våras. Det var en underbar dag!!

Jag kommer snart kunna scrappa fler kort tagna av Emilia! Vi hade nämligen "kusinfotografering" för ett par veckor sedan hos Emilia. Detta är något jag skarpt måste rekommendera. Mina två barn och deras lilla kusin Ella var i kamerans fokus. Det var gör skoj. Barnen var helt med på noterna och vi har nu en uppsjö av bilder att välja mellan. Eftersom jag inte kan välja tar jag nog alla!

1 kommentar:

  1. Vad fint!! Jag älskar din LO med familjen, den blev ju supersnygg!

    SvaraRadera