fredag 30 oktober 2009

Underbar helg - scrappat + blivit Gäst-DT

Ja, vi hade verkligen en underbar helg på Scrappening i Göteborg. Det är så skönt att få sitta i två hela dagar och bara göra det man tycker om. Jag fick gjort en del, men de alsterna får komma på bloggen lite senare.
När jag kom hem hade jag två glada mail i mailboxen. Dels hade jag vunnit 2:a plats på en utmaning hos JP Hobby, där man skulle ha en dold journaling. Jag gömde min i rullarna som är fast på framsidan. Ide´n fick jag från en LO som Malin (i Malins hörna) gjort. Hon rullade papper och hade det som dekoration.


Det andra glada mailet var från Scraplyckan, där jag vann utmaning och blev deras gäst DT under novembermånad. Ska bli riktigt spännande - mitt allra första DT-uppdrag!!


Här kommer lite Halloween inspiration:


2 kommentarer:

  1. GRATTIS till dina vinster och till ditt uppdrag!!! Vad roligt att jag dessutom kunnat inspirera lite :-)

    Heja dig, ska bli spännande att se vad du gör med ditt DT-uppdrag!
    Hoppas pennorna har kommit fram (långt om länge)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Grattis till dit första DT uppdrag...men säkert inte det sista!! Ser fram emot lite DT alster framöver!!
    Kram Tessan

    SvaraRadera